maandag 3 juni 2013

Boek in wording, blog als begin

Marije Bedaux is moeder van drie kinderen, mede eigenaar van een werving en selectiebureau en loopbaancoach. Haar gezinsleven verandert na de geboorte van haar middelste dochter die extreme allergien en eczeem heeft. Het dagelijks leven van haar en alle andere gezinsleden staat op z’n kop. Van weekplanning tot boodschappenlijstje, niets is meer hetzelfde. Mijn blog bevat praktische tips, recepten en verhalen over de zoektocht. Een boek ontstaan uit de behoefte om te delen en niet om te vertellen welke emdische procedures je moet volgen. Met een knipoog en een glimlach.
Herkenning voor iedere ouder, verzorger of leerkracht. 

2 opmerkingen:

  1. Ik wens je veel succes, Marije. Als je wat deadlines nodig hebt: ik stel ze graag voor je, daar heb ik veel ervaring mee. Ook met er onderuit komen, trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heel veel dank Roeland Jan, ik kom er graag op terug bij je!

      Verwijderen