dinsdag 7 oktober 2014

Een nieuw recept voor een nieuwe website!

Het heeft even geduurd sinds mijn laatste blog, maar ik heb in de tussentijd hard gewerkt aan mijn nieuwe website en daarmee ook aan een andere vorm van mijn blog. In de afgelopen periode heb ik ongeveer 35 stukjes geschreven en ik ben nog aan het overwegen wat ik hiermee ga doen. Misschien gaat het e-boek er toch nog van komen......

Via blogger zal ik de komende tijd geen berichten meer sturen dus als jullie mijn blog willen blijven volgen kijk dan op:

www.bedauxcoaching.nl

Daar vind je naast artikelen en nieuws ook mijn blog. Tips? Meer dan welkom...
Tot snel!




1 opmerking:

  1. Marije heb jij zin om voor ons online webwinkel in allergeenvrije voeding www.datmag.be een product te testen en een review te schrijven?

    Groeten,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen